Весь Бобруйск  

Вернуться   Форум города Бобруйска > Разное > Флейм

Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
  #1  
Старый 18.12.2009, 20:25
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
JAPANESE WATER CAR FUEL CELL INTERNALS

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] Water car Fuel Cell internals.

Genepax unveiled a fuel cell stack with a rated output of 120W and a fuel cell system with a rated output of 300W. In the demonstration, the 120W fuel cell stack was first supplied with water by using a dry-cell battery operated pump. After power was generated, it was operated as a passive system with the pump turned off.

This time, the voltage of the fuel cell stack was 25-30V. Because the stack is composed of 40 cells connected in series, it is expected that the output per cell is 3W or higher, the voltage is about 0.5-0.7V, and the current is about 6-7A. The power density is likely to be not less than 30mW/cm2 because the reaction area of the cell is 10 x 10 cm.

Meanwhile, the 300W fuel cell system is an active system, which supplies water and air with a pump. In the demonstration, Genepax powered the TV and the lighting equipment with a lead-acid battery charged by using the system. In addition, the 300W system was mounted in the luggage room of a compact electric vehicle "Reva" manufactured by Takeoka Mini Car Products Co Ltd, and the vehicle was actually driven by the system.


[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
  #2  
Старый 18.12.2009, 21:17
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
Water Fuel Cell by Xogen

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]... [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]


[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]...

For those who are developing their own clean energy and zero-point energy systems, or for those who would like to be involved with this promotion, please visit:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
  #3  
Старый 18.12.2009, 21:31
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
Moray King: Water Fuel Cell PES Interview 1 of 6

Moray King: Water Fuel Cell PES Interview 1 of 6 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] A fascinating insight to the secrets of Stan Meyer's patents, and the principals behind the water fuel cell, Moray King, discusses the device in great detail. This interview, along with the PES David Wenbert interview shed a bright light into this device, which is normally a high efficiency / over unity electrolyzer / capacitor, but when coupled with the Electron Extraction circuit, the device pulls off the free electrons in the charged HHO gas, making it a true fuel cell, plus a gas generator.




Everyone knows we need to get off fossil fuels, and we need to do it quickly. Global warming aside, the air & water pollution from other toxins in fossil fuels is killing the planet. Add to this, we've gone through half the world's crude supply in 100 years. China & India's economies are now bursting online and mimicking the U.S. model. We'll go through the last oil reserves in less than 50 years at the rate of consumption and projected demands.




650 coal plants are planned in China & India in 10 Yrs, doubling GHG emissions. In light of peak oil & exhausting the crude oil supply in 50 years, & the air & water pollution from petrochemicals, we need to transition to a new fuel source that can (1) Be burned in the ~1 Billion global internal combustion engines with minimal modifications (2) Not pollute the atmosphere with byproducts that damage the environment.




The most popular candidate for a non polluting energy for transportation has always been hydrogen. But the infrastructure for producing & storing hydrogen doesn't exist & will be costly. Plus you don't want to produce CO2 during the water electrolysis process, or via steam iron absorbing process. Using solar, wind or clean energy for the electrolysis is essential. You don't want to make clean energy using dirty energy. Biofuels like sweet sorghum can help too.




Conventional electrolysis to produce separated gasses of H & O takes a great amount of energy compared to the return from burning it in an engine/generator. You're lucky if you get 30% efficiency. Plus storage of the hydrogen gas is tricky and huge tanks are needed, unless liquefied, which takes a third more hydrogen energy to liquefy. In light of this, a way to electrolyze water and make more gas with less energy is critical to having in onboard water-top-fuel scenario.




The long time dream of filling your car with water & an efficient electrolyzer making a combustible gas from the water is under our noses. The answer is with the Water Fuel Cell. Although, unlike a traditional fuel cell, which mixes gasses & generates electricity, the water fuel cell produces gas from very little energy. An additional circuit called the Electron Extraction Circuit produces a current by pulling off the free electrons in the water gas (HHO), making it a true water fuel cell.




The water fuel cell produces a charged gas of diatomic & monatomic hydrogen & oxygen atoms, and free electrons. In traditional electrolysis the gasses are separated, and an acidic catalyst is added, which must be filtered out of the hydrogen gas. With the water fuel cell, it can turn any water source (such as salt water) into HHO gas. You can weld with it and cut through just about anything. The gas is used for SCUBA. If burned against nuclear waste, the waste is rendered inert.




HHO gas can power most internal combustion engines. When you burn the gas, it turns back into water! It's the perfect solution to transportation fuel. The electrolyzers that make this gas can be purchased online at the Hydrogen Garage Store, National Vapor, Arizona Hydrogen, or get an HHO welder at Aquygen ( hytechapps (dot) com. OR Google Bob Boyce D9 PDF and build your own.

For those who are developing their own clean energy and zero-point energy systems, or for those who would like to be involved with this promotion, please visit:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
  #4  
Старый 18.12.2009, 21:37
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
Moray King: Water Fuel Cell PES Interview 2 of 6 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] Moray King: Water Fuel Cell PES Interview 3 of 6 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] Moray King: Water Fuel Cell PES Interview 4 of 6 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] Moray King: Water Fuel Cell PES Interview 5 of 6 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] Moray King: Water Fuel Cell PES Interview 6 of 6 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
  #5  
Старый 18.12.2009, 21:43
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
David Wenbert PES Interview: Water Fuel Cell, 1 of 7

A fascinating insight to the secrets of Stan Meyer's patents, and the principals behind the water fuel cell, David Wenbert, from the H2Earth Institute discusses the device in detail. This interview, along with the PES Moray King interview shed a bright light into this device, which is normally a high efficiency / over unity electrolyzer / capacitor, but when coupled with the Electron Extraction circuit, the device pulls off the free electrons in the charged HHO gas, making it a true fuel cell, plus a gas generator. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
  #6  
Старый 18.12.2009, 21:53
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
David Wenbert PES Interview: Water Fuel Cell, 2 of 7 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] David Wenbert PES Interview: Water Fuel Cell, 3 of 7 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] David Wenbert PES Interview: Water Fuel Cell, 4 of 7 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] David Wenbert PES Interview: Water Fuel Cell, 5 of 7 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] David Wenbert PES Interview: Water Fuel Cell, 6 of 7 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] David Wenbert PES Interview: Water Fuel Cell, 7 of 7 [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
  #7  
Старый 18.12.2009, 21:57
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
Bob Boyce Interview by Chris Patton; 1 of 9

Bob Boyce gives a lengthy discussion and history of the development of his remarkable HHO gas generator/electrolyzer, and associated electronics. Bob's device uses water as a feed stock to produce a highly combustible charged gas of hydrogen and oxygen (called HHO, Hydroxy, Brown's Gas, etc.) ON DEMAND and very efficiently (several times over-unity according to Faraday standards), and in amounts that allows one to run a high performance engine with, such as the speed boats that Bob initially powered entirely with the gas.

Like many other inventors that are involved in the field of over-unity energy devices, Bob also describes the hurdles he's faced during the development of his design, such as theft and damage to his early prototypes, and why he has shared his knowledge to the world at no charge, for others around the world to recreate.

Please see the PESWiki site for the entire video, plus PDF plans for download:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]...

Also, please check out Patrick Kelly's PDF Documents:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]...

and:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи]
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
  #8  
Старый 22.11.2018, 22:44
Аватар для yanik
yanik yanik вне форума
Senior Member
 
Регистрация: 29.07.2006
Адрес: new-york city
Сообщений: 4,071
Время Online: 3 d 4 h 32 m
Exclamation Как разоряют и убивают изобретателей двигателей на воде. Почему беЗтопливные технолог

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи] 10 лет назад, в 2008-м году (!!) , на выставке в Осаке японская компания Genepax представила свой «водный автомобиль». Для водителя этого транспортного средства не имеет значения, что у него находится в руках: бутылка газировки, стакан воды из-под крана или ведро озерной воды. Всё это можно залить в «бензобак» и оно отлично будет работать. Устройство, генерирующее топливо, расщепит эту воду на молекулы кислорода и водорода, которые будут гореть и автомобиль начнет ездить.

Реальность и практическая ценность этого автомобиля запатентована в патентных компаниях по всему миру. Нажмите ЗДЕСЬ, чтобы просмотреть патент японцев на свою водную энергетическую систему. Так же вы можете провести поиск по номеру патента ** 2006-244714 **. Наконец, те же документы находятся в файле Европейского патентного ведомства.
__________________
."Я благословлю благословляющих тебя, а проклинающих тебя Я прокляну"(Берешит 12 Лех леха 3)
Ответить с цитированием
Ответ

Социальные закладки


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



Текущее время: 13:08. Часовой пояс GMT +3.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025